Kaufmann herreturnering

12. maj 2023

Herning Golfklubs største åbne herreturnering spilles Grundlovsdag ......

KAUFMANN Herreturnering

​Onsdagsherrerne afholder denne sæsons måske største åbne herreturnering, der har Kaufmann som sponsor.

Alle herrespillere i klubben kan deltage - og hvem vil ikke gerne starte fars dag med en herlig og hyggelig golfrunde i godt selskab... Vi gælder os i hvert fald til at byde alle velkomne.

Program:

kl. 12.00 Turneringskontoret åbner
kl. 13:00 Gunstart
kl. 17.45 (senest) Indtastning af scores skal være udført elektronisk og scorekort skal være afleveret i turneringskontoret.
kl. 18.00 Middag og præmieoverrækkelse

Pris:

Deltagelse koster 150 kr. pr. mand, der dækker turneringsfee og en let anretning (drikkevarer er for egen regning).

Beløbet betales ifm. udlevering af scorekort ved turneringskontoret vi overførsel til mobilpay til 667078

​Spilleform:

Alle spiller stableford – og man bliver inddelt i en A, B og C-række med forholdsvis lige mange spillere i hver række.

Præmier:

Der er præmier fra Kaufmann til de tre bedste individuelle scores i alle tre rækker – og derudover sponserer Kaufmann også nærmest flaget præmier på hul 3, 6, 10 og 12.

Endvidere sponserer Royal Unibrew nærmest flaget på hul 12, og vindererslaget deltager automatisk i "Royal Shot of the Year", som er en gennemgående konkurrence på dette hul for alle klubturneringer i løbet af året.

Tilmelding:

For at deltage i denne turnering skal man tilmelde sig her i Golfbox. Vær opmærksom på, at tilmeldingen efter deadline er bindende - og at man herefter skal betale turneringsfee ved evt. afbud, da maden bestilles efter antallet af spillere på tilmeldingslisten.

Turneringsansvarlig:

Michael Poulsen, tlf. 20 80 00 30

Udover de nævnte betingelser er klubbens generelle turneringsbetingelser gældende.