Manfred F. Q. Cup

13. maj i Herning Golf Klub

Der begynder at tegne sig et billede af ranglisten allerede nu, hvor der er kamp om pladserne. Der er både nye og gamle medlemmer, der flokkes om pointene og poæææængene, men der kan stadig nå at ske meget inden de 5 runder, der resterer, inden holdene til årets Rødder Cup bliver udtaget.

I dagens turnering var der 33 håbefulde spillere, der havde valgt at bruge en solrig lørdag i gode venners selskab, samtidig med at de forsøgte at forbedre deres ranglisteplacering.

Efter dagens runde havde mange valgt at benytte sig af Golfcafeens gode tilbud på både vådt og tørt.

Dagens resultater

Mange gode resultater, men der er kun 3, der får del i poæææængene 😎, som blev uddelt af dagens turneringsleder, Jan Søndergaard.

Ranglisten efter dagens turnering kan ses her (og downloades HER) og resultatlisten i Golfbox HER

1. pladsen: pokal sponsoreret af Ikast Automobiler. Hans Ole Carl - 42 points
2. pladsen: Matthias Nyborg Carl - 41 points
3. pladsen: Ole Ørum-Petersen - 40 points.

champion

Hans Ole Carl

runner up

Mathias Nyborg Carl

3. plads

Ole Ørum-Petersen

Dagens putter

2 flasker vin sponsoreret af Golf cafeen.

Jes Byskov & Hans Ole Carl - 27 puts.

Birdies

Gavekort til Golfcafeen

Torben Lindholt Christensen - 2 biridies

Stort tillykke til alle vinderne og tak til vore sponsorer.