04-08-2020 næste månedsmatch

14. juli 2020

Næste månedsmatch 4. august - sponsor Louis Nielsen

Kære Tirsdagsdame.

Du kan allerede nu melde dig til næste månedsmatch, som er tirsdag d. 4. august. Tilmelding sker på Golfbox

Nye Corona-regler: Vi må nu være 100 personer samlet til spisning og gunstart, så vi har ingen begrænsning på antal deltagere.

Vi skal spille Mexican Scramble, som er en holdturnering for 2, 3 eller 4 spillere. Holdene sammensættes således, at handicap er unødvendigt. På hver hul Driver alle spillere ud, hvorefter man vælger det bedste Drive. Herfra slår man det andet slag, dog må den spiller, hvis bold der er valgt IKKE slå næste slag. Af disse slag vælges igen det bedste, hvorfra alle, dog ikke spilleren til den bold der er valgt slår deres tredjeslag osv. Samtlige spillers drive skal vælges mindst 4 gange. (tremandshold 5 gange og tomandshold 6 gange).

Gunstart kl. 16.00 og efterfølgende spisning med lækker mad fra Henrik v/Karma.

Vi glæder os til at se dig til en sjov og hyggelig omgang golf på vores flotte bane.

Vel mødt