Rikki Vanggaard månedsmatch

10. juli 2020

Omkring middagstid vælter regnen ned, og en våd golfrunde var i udsigt.

Holdvindere af den røde boldHoldvindere af den røde bold

Omkring middagstid vælter regnen ned, og en våd golfrunde var i udsigt. Men der kom opklaringen, og vi kom banen rundt kun med få dråber fra himlen. Undskyldingen for måske knap så velspillet golf blev i stedet det våde underlag og vinden. Henrik havde bagt en lækker kanelkage, så sukkerdepoterne blev fyldt op før gunstart.

45 spillere blev sendt ud i 12 hold, hver med en rød bold. Blot 4 hold returnerede med den røde bold og vinderholdet med 35 point - FLOT. Efter runden kunne vi for første gang i denne Corona ramte sæson samles til spisning. Desværre stadig uden fællessang, da det stadig kræver 2 meters afstand. Henrik serverede pitabrød med diverse fyld, og efter spisning fik Susanne Mathiesen fra HeadSpace overrakt et gavebevis på 5.000 kr. Beløbet som blev indsamlet ved sidste månedsmatch af Tirdagsdamerne, blev rundet op til et pænt rundt beløb.

Præmier til vinderne fra alle tirsdagsturneringerne i maj og juni måned blev uddelt, og sluttelig blev dagens vindere overrakt pæne præmier fra Rikki Vanggaard og EDC-mæglerne.

Vinderne blev i A-rækken:

1. Hanne Madsen med 36 point

2. Jane Nettermann med 34 point

3. Ella Tolstrup med 34 point

Vinderne blev i B-rækken:

1. Lene Nørgaard med 38 point

2. Christin Lenholdt med 35 point

3. Jonna Vester med 33 point.

Blot 2 af de fire par 3 huller kom i spil til nærmest flaget, og her blev vinderne: Kirsten Andersen og Annette Skov