Rikki Vanggaard månedsmatch

7. maj 2019

Intern veninde match afholdt med 66 glade spillere

Rikki og Lisa med dagens vindereRikki og Lisa med dagens vindere

En flot bane ventede, men et meget uforudsigeligt vejr spøgte. Vi fik både lidt småregn, hagl, og blæst blandet med sol og næsten vindstille. Foråret når det er bedst.

Rikki Vanggaard månedsmatch blev afholdt i god stil, hvor vi også dystede på færrest antal puts. Rikki og hendes piger ventede spændt i restaurenten på at uddele alle de flotte præmier. Hvor er det dejligt at vores sponsor selv møder op for at overrække præmier, det betyder meget vi kan få lov at sige tak face-to-face.

Karma havde denne aften valgt at servere pitabrød med tunsalat, kyllingestrimler og salatbar.

Vi havde valgt at bruge denne månedsmatch til at invitere en intern veninde - altså en spiller fra klubben, som endnu ikke er en del af Tirsdagsdamerne. Der mødte heldigvis flere op, og vi kan nu kun håbe på, at de syntes vi var så festlige at være sammen med, at de kunne overveje at melde sig ind i Tirsdagsdamerne.

Inge gav en opdatering på hvordan det nye tiltag – 9 hullers tirsdagsgolf - er forløbet gennem April måned. Der har været færre spillere end forventet, men vi fortsætter Maj måned igennem - dog med reduceret præmie, da økonomien ellers ikke kan hænge sammen. Slut Maj vil vi igen evaluere på, om dette tiltag skal fortsætte.

Der blev slået et slag for vores udflugt d. 18.06 - sørg nu for at få meldt jer til, det bliver helt sikkert en kanon tur som altid. Bustur, morgenmad, frokost og greenfee for 350,- kr, det er et tilbud man ikke kan sige nej til. Tilmeld dig på Golfbox.

Aftenens præmier var skænket af Rikki Vanggaard og nærmest flag vin af EDC Herning v. Niels Kofoed og Ib Schiermer.

Vindere A: Jane Nettermann, Hanne Madsen og Birgit Thomsen.

Vindere B: Birgitte Elbrønd, Jonna Vester og Mette Eg Christensen.

Nærmest flaget:

Hul 3 - Jane Nettermann - 4,03
Hul 6 - Karin Kjeldal - 3,75
Hul 10 - Lene Nørgaard - 5,84
Hul 12 - Helle Orluff - 0,90

Færrest antal puts: 31 puts havde både Kirsten Sørensen og Kjersti Thomsen

Et stort tillykke til alle vinderne og et kæmpe tak til sponsorerne