BREAKING

Kære medlem
Vi har æren af at præsentere 2 nye fritspils aftaler, denne gang med Haderslev Golf Klub og Mollerup Golf Klub. Aftalerne er gældende fra 1. august 2022.

Det betyder at Herning Golf Klubs fuldtidsmedlemmer fra 1. august 2022 kan spille frit på 18 huls banerne (uden betaling af greenfee) hos Haderslev Golf Klub, Mollerup Golf Klub og Fredericia Golf Club.

Vilkår for fritspils aftalerne er følgende:

Der kan maksimalt spilles 5 runder på klubbernes baner pr. år.
Ved bestilling af starttider til mere end 8 personer betragtes det som en gruppe og der betales kr. 100 i greenfee pr. spiller.
Vi opfordre til at man altid besøger klubbernes caféer før eller efter golfrunden.

Vi håber at de nye greenfee aftaler vil blive taget godt imod.

Husk at aftalerne KUN er gældende for HGK Fuldtidsmedlemmer og at aftalerne med Haderslev Golf Klub og Mollerup Golf Klub er gældende fra 1. august 2022.

Billeder fra banerne