Herning Golf shop Scottish Twosome 2023

Årets anden klubturnering er den populære Scottish twosome, der sponsoreres af Golfstore Herning Golf Shop.

Dagen startede med en fælles briefing, hvor Meik gennemgik spillemåde, lokale regler og anden praktisk information.

Således informeret blev de 112 spillere sendt til opvarmning og ud på deres respektive starthuller og kl. 8.30 gik slaget i gamg.

Vejret var i begyndelsen lidt koldt, men det ændrede sig relativt hurtigt og det blev derefter til en dag med rigtigt godt golfvejr.

Desværre fungerede Golfbox's nye scoreindtastningsfunktion på mobil med markørgodkendelse ikke efter hensigten, men heldigvis var spillerne blevet udstyret med et godt gammeldags parpirscorekort, så det lykkedes alligevel at få de korrekte scores i hus.

Spillerne hyggede sig undervejs og der blev taget godt i mod servicebilen, når den kom rundt under runden, men der var også stor koncentration når både puts og teeslag skulle planlægges..

Efter spillet var der inkluderet frokost i turneringsfeen og den bestod af en lækker buffet med salat, flødekartofler, brød, kylling og grillede frankfurtere.

Det var noget der faldt i god jord og dem der kunne finde en plads på terrassen nød måltidet der, inden de blev kaldt ind til præmieoverrækkelsen.

Vinderne

A-rækken: Susanne og Søren Møller - 43
C-rækken: Bente og Aksel Petersen - 51
B-rækken: Inge og Allan Sander - 44

2. pladsen

C-rækken: Mette Eg Kristensen og Anni Sommer - 49
B-rækken: Solvejg og Egon Østergaard - 43
A-rækken: Lars Klode og Kasper Madsen - 42

3. pladsen

C-rækken: Conny Sørensen og Knud Erik Sandfeld Hansen - 41
B-rækken: Per Flemmiing Jensen og Henrik Stigel - 43
C-rækken: Jonas og Peter Sejling - 42

Beat the pro

I den indlagte konkurrence på hul 6 lykkedes det for 9 spillere at komme tættere på flaget end pro Meik Aagaard. Birthe Mouridsen vandt lodtrækningen mellem de 9  og dermed gavekortet på kr. 500 til shoppen,

Tættest på flaget og længste drive

Længste drive på hul 14 - Jacob Merrild / Trine Lykkegaard

Nærmest flaget: Dorthe Østergaard Lorentsen (12), Inge Sander (3) , Solvejg Østergaard (10)

En forrygende dag, der blev gjort mulig af sponsorern Golfstore Herning Golf Shop og dem der hjalp og bar.

TILLYKKE til alle vinderne.

Se hele resultatlisten i Golfbox