Frivilligturnering

66 af klubbens dedikerede hjælpere havde valgt at bruge en søndag på at deltage i klubbens frivilligturnering, hvor der blev spillet Texas Scramble.

Selvom den store fairwayvander havde kørt lige rigeligt i dagene op til turneringen, var banen i forbavsende god stand og søndag var det dejligt golfvejr. Det smittede af på humøret hos deltagerne og det blev ikke mindre, når formand og golfmanager kom forbi og serverede chokolade, ”æblejuice" og andet drikkeligt fra servicevognen.

Dagen sluttede af med en lækker buffet fra Herning Golf cafe og selvfølgelig præmier til de bedste hold.

1. Charlotte Hansen, Tina Vestergaard Jensen, Ole Ørum-Petersen og Jens Ole Bondrop – 66 brutto
  2. Birgit Thomsen, Ingerlise Jensen, Birthe Mouritsen og Allain Bøge – 72 brutto
  3. Jytte Fuglsang, Per Rønnow, Orla Mortensen og Per Flemming Jensen – 72 point

Vinderholdet

2. pladsen

3. pladsen

Nærmest flaget på de 4 par3 huller

Udover præmier for spil, havde Indoor Golf Midtjylland i Ikast sponsoreret nogle gavekort til medlemsskab, brug af Trackman og simulatorgolf. Hele 9 kunne tage hjem med et gavekort til centeret.

Stor tak til alle frivillige for jeres hjælp i udvalg, klubber-i-klubben eller med helt andre opgaver. Alt har stor værdi for klubben og er med til at styrke vores fælleskab. STOR tak.