Landets 2. bedste hold

6. september 2019

Superveteranerne i Regionsgolf stillede en stor fight op.

Efter den forholdsvis bekvemme sejr i semifinalen og det erhvervelsen af det Jydske Mesterskab, var tiden kommet til at gå efter guldet i Kaj Lykke Golfklub (Bramming), hvor modstanderen var de Sjællandske Mestre fra Dragør Golf Klub.

Det blev en meget tæt kamp hvor det viste sig at være afgørende at vinde foursomen, der jo giver 3 point. En tabt foursom kræver, at man vinder min. 3 singler og selvom Anne Grethe Sørensen fejede modstanderen af banen (7&6) og Johs. Pedersen vandt (1 hul), var det desværre ikke nok, da Bo Bachhausen delte sin match og Anders Zacho tabte 1&2 i en tæt match.

Sejren til Dragør blev 6-5, det tættest mulige resultat.

Et stort tillykke til holdet, der har spillet rigtig godt i hele sæsonen og nu kan kalde sig Jydske Mestre og runner up i Danmark.

Du kan læse hele historien og se billeder fra dagen her.