Medlemsundersøgelse

17. juni 2019

En tredjedel af medlemmerne er blevet spurgt om hvordan de opfatter klubben og dens faciliteter.

Hvert år bliver medlemsskaren spurgt om holdningen til klubben og dens faciliteter. Undersøgelsen udsendes 3 gange årligt, således at en 1/3 af medlemmerne spørges hver gang.

I foråret blev der lavet en undersøgelse og i den forbindelse, kan man komme med sine kommentarer til stort og småt og det er der heldigvis mange medlemmer, der gør. I denne undersøgelse var svar% 34.

Vi er rigtig glade for alle kommentarer og forholder os til dem alle. Det kan godt være at vi ikke er enige eller at det ikke er muligt at tage action på en kommentar, men de indgår alle som input til de overvejelser, der hele tiden foregår omkring udviklingen af klubben.

Du kan læse kommentarerne og de svar, som vi har til dem her