Frivillig-/udvalgsturnering 2023

På en sommersøndag i september blev klubbens tak-for-hjælpen-turnering, hvor alle der gør et stykke frivilligt arbejde i et udvalg, komite, laug eller blot gir en hjælpende hånd i ny og næ, afholdt med 71 frivillige og den allesteds nærværende Pedro (han deltager i næsten alle turneringer med gunstart 😀)

Under turneringen blev feltet serviceret af Jørgen og Ester Simonsen mens Golfcafeen stod for den efterfølgende forplejning, der bestod af diverse tyrkiske retter.

Turneringen blev afviklet, som en Mexican Scramble, hvor holdene var dannet, så deres handicapsum var cirka den samme.

Vinderne

Michael Tobiasen, Axel Petersen, Bent Mortensen og Mathias Vestergaard

Dem lige efter

Kaj Bækgaard, Bent Mørup, Steen Christensen og Orla Mortensen

Lige indenfor i præmierækken

Kristen Dam, Jens Jørgen Brandenburg, Erik Mikkelsen og Jesper Kristiansen.

Nærmest flaget

Da fotografen ikke var tilstede (fysisk og mentalt), da nærmest flaget vinderne blev hyldet, må de nøjes med rosende omtale her.

Hul 3: Kaj Bækgaard, 2,81 m
Hul 6: Inge Rønnow, 2,94 m
Hul 10: Inge Rønnow, 5,54 m
Hul 12 og Royal Shot of the Day: Ella Tolstrup

Se alle resultaterne her.

stor tak til alle deltagere og dem, der ikke kunne deltage og selvfølgelig til alle vinderne 🏆