Klubmesterskab 2021

Klubmesterskaberne blev afholdt i weekenden den 28-29. august 2021.

Vejret var i top i forhold til at afvikle turneringen og scores var generelt fine. Der var ok tilslutning, men der er plads til flere deltagere i de forskellige rækker, ligesom der desværre var rækker, der ikke blev spillet pga. manglende tilslutning.

De spillere der stillede op fik en god oplevelse. Selvom man ikke umiddelbart har en chance for at vinde, kan man stadig stille op for at konkurrere mod andre i samme handicapgruppe og på den måde måle sig mod feltet og sig selv.

Vi sender en stor tak til dem, der stillede op og var med til at skabe grundlag for at kåre de rette mestre.

Juniormesterskabet blev som noget nyt afholdt som et samlet mesterskab for både drenge og piger og med kun 1 runde og handicap op til 41. Dette blev gjort for at forsøge at tiltrække flere deltagere.

Juniorer

Thomas Kjær Thorsen med Nikolaj Tang som runner up.

Damer

Githa Hansen efter omspil (1 hul) med Maria Schultz som runner up.

Herrer

Jesper Skouboe Kjeldsen med Kasper Ørgaard Nielsen som runner up.

Midage Damer

Charlotte Hansen med Hanne Madsen som runner up.

Midage Herrer

Jes Byskov med Lars Klode som runner up.

Seniorherrer

Mads E. Nielsen med Nils Overgaard som runner up.

Veterandamer

Hanne Zacho med Jane Platz Netterman som runner up.

Veteranherrer

Benny Nielsen med Carsten Jensen som runner up.

Superveteranherrer

Henry Rahbek Christensen med Allan Schou som runner up.

Der ventes med spænding på offentliggørelsen af vindere og runner up's, mens de fremmødte nyder en sandwich og en forfriskning på klubbens regning.