Åbningsturnering 2023

På trods af megen nedbør i den sidste tid og den småtriste vejrudsigt for lørdag, havde mere end 90 spillere mod på at deltage i ROYAL Åbnngsturnering. Vejret startede som lovet lidt trist, men efter de første 45 min. blev det bare bedre og bedre og solen tittede frem i de sidste minutter af turneringen.

Dagen startede med en lækker brunch i golfrestauranten, hvor Bo orienterede om dagens aktivitet og at vi skulle indvie den nye funktion i GolfBox, hvor man skal indtaste scores i appen med markørgodkendelse - spændende at se, hvordan det ville forløbe. Der var dog udskrevet et pap scorekort, som backup, hvis det viste sig at elektronikken gav problemer.

Klubbens formand Carsten Bach stod for flaghejsning og dermed blev turneringen "skudt" igang.

Efter turneringen var klubben vært ved en pølse fra grillen og en fadøl eller et andet produkt fra ROYAL. Dette blev nydt inden og under præmieoverrækkelsen.

Vinderne

C-rækken: Jan Mohrsen Andersen - 39
B-rækken: Ole Ørum-Petersen - 37
A-rækken: Steen Milandt - 38

2. pladsen

C-rækken: Mai-Britt Nielsen - 37
B-rækken: Erik Møller-Jensen - 36
A-rækken: Mathias Nyborg Carl - 36

3. pladsen

A-rækken: Thais Birkbak - 36
B-rækken: Jens Jørgen Brandenburg - 35
C-rækken: Gitte Wegener Pallesen - 33

4. pladsen

C-rækken: Jens Ørskov Kristensen - 32
B-rækken: Aksel Fyhn - 33
A-rækken: Käthe Wittrup - 33

Vinder med GUL bold og 32 point:
Eva Backhausen, Carsten Jensen og Johnny Würtz Steffensen

Vinder af klappepræmierne, der var sponsoreret gennem Jørgen Munk af Strelasund Golf Park, blev vundet af Gitte Hauge og Kaj Bækgaard.

Vinder af Royal Shot og the Day med 0,81 mtr.:

Keld Lund - og det blev en birdie  [🙂]

TILLYKKE til alle vinderne og tak til hjælpere på dagen samt sponsorern  ROYAL BEER.