Hook and Slice  Open

10. juni i Herning Golf Klub

På en af de fineste sommerdage, hvor banen viste sig fra sin bedste side, tørken til trods, blev en af de traditionsrige Rødderturneringer afholdt. Vi er midt i sæsonen og det er vigtigt at holde sig til og lave point til ranglisten.

Med start kl. 13 og temp. på 25c og en vind på omkring 5 m/s var det ideelle betingelser, og de gode Ball strikere kunne arbejde med bolden i sidevinden.

Dagens resultater

Mange gode resultater og tæt kamp om de øverste podiepladser, men der er kun 3, der får del i poæææængene 😎, som blev uddelt af dagens turneringsledere,

Jacob Merrild og Leif Voetman..

Ranglisten efter dagens turnering kan ses her (og downloades HER) og resultatlisten i Golfbox HER

1. pladsen: pokal sponsoreret af Ikast Automobiler. Carsten Mikkelsen - 38 points
2. pladsen: Flemming Søby Jensen - 38 points
3. pladsen: Kim Lauridsen - 38 points.

champion

Carsten Mikkelsen

runner up

Flemming Søby Jensen

3. plads

Kim Lauridsen

Dagens putter

2 flasker vin sponsoreret af Golf cafeen.

Steen Milandt - 27 puts.

Birdies

Gavekort til Golfcafeen

Carsten Mikkelsen - 2 birdies

Stort tillykke til alle vinderne og tak til vore sponsorer.

Efter turneringen var der fællesspisning og der var 22 glade Rødder, der deltog i denne og den efterfølgende putteturnering, der gik over 6 huller, hvor en enkelt match måtte ud i flere omspilshuller inden alle finaledeltager var fundet.

I finalen, hvor der blev spillet om gratis deltagelse i Rødder turneringerne for resten af året, var det Torben Sehested, der trak sig sejrrigt ud.

Aftenen sluttede med Champions League finale på storskærm for de mest hardcore.

Putt champion

Torben Sehested