Bliv begyndermedlem i Herning Golf Klub
- det vil du ikke fortryde!

I Herning Golf Klub har du mulighed for et begyndermedlemskab, som koster kr. 1.200,00.

Har du lyst til at prøve kræfter med golfsporten - så send den udfyldte indmeldelsesblanket - så får du automatisk besked om sæson 2024 begynderforløb.

Læs mere om
Herning Golf Klubs begynderforløb her.

Straks efter tilmeldingen vil du modtage en bekræftelse på at vi har modtaget din tilmelding. Såfremt du ikke modtager denne beder vi dig om at kontakte os igen - vi har desværre oplevet at teknikken en gang i mellem driller lidt.

Begynderforløb 2024 er:

• Lørdag den 23. marts
  • Søndag den 21. april
  • Lørdag den 1. juni
  • Lørdag den 17. august

Melder du dig til nu kan du benytte træningsaraler og par 3 bane frem til starten.

Hvis du ikke har udstyr, så kan vi stille låneudstyr til rådighed mens du gennemgår begynderforløbet. Så behøver du ikke investere så meget inden du finder ud af, at golf er lige sagen.

Ønsker du mere information om næste begynderhold så kontakt os gerne på info@herninggolfklub.dk