Custom fitting

DU ER IKKE som andre golfspillere. Derfor skal du heller ikke have samme golfudstyr som andre golfspillere. Dine køller og dit sæt skal naturligvis tilpasses din fysik, dit sving og dit spil. Og det gælder, uanset hvilket handicap du har.

Nedenfor ser du hvordan vi gør det – en Custom Fitting Lesson™.

EN CUSTOM FITTING LESSON™ udføres af en af vores 2 Golfstore-proer på driving range, så I får den rigtige feedback ved at se, hvordan boldene flyver. Her er alt det udstyr, der kræves for at måle alt det, der skal måles, og masser af testkøller. Men computere og målte værdier giver aldrig svaret, de er kun vejledende. For det er din pro, der foretager den endelige bedømmelse på baggrund af sin store viden og erfaring. Vi hos Golfstore arbejder i fire trin:

Hvad vil du opnå?

Hvordan slår du?

Hvad skal du slå med?

Blev resultatet godt?

Kunne du tænke dig en CUSTOM FITTING LESSON™ så tag henvendelse til Meik Aagaard i shoppen eller på:
Tlf. 92 90 90 35
shop@herninggolfklub.dk