Rødder årsmøde

6. februar 2020

Ny komite og nye optagelsesprocedurer - kommer det dig ved?

På røddernes årsmøde den 4. februar, var der mødt ca. 20 medlemmer, der havde en stille og rolig aften.

Den nye komite blev valgt og der blev vedtaget nye procedurer for afholdelse af tourskole.

Den afgående komite blev behørigt takket for det store arbejde, som de har lagt i arrangementerne de sidste år.

Komiteen består fremover af Jacob Merrild, Leif Voetmann, Thomas Eg Kristensen, Kim Lauridsen og Morten Husted Olesen. Se konstituering i referat.

Hvis der efter den første turnering (28. marts 2020 i Herning) stadig er ledige pladser på et af holdene, kan der optages medlemmer ved den efterfølgende turnering (The Kratluskers den 26. april i Ikast).
Nu er der måske en mulighed for at komme med, selvom man ikke kan til den første turnering.

Pga. god økonomi er årskontingentet stadig kr. 400,- og deltagergebyr pr. turnering kr. 50,-

Se det fulde referat fra aftenen her.