Udflugten 18. juni 2019 til Himmelbjerg Golf Klub

18. juni 2019

Hold da op en skøn dag

Der ventes spændt på en lækker frokost buffetDer ventes spændt på en lækker frokost buffet

44 tirsdagsdamer – bustur til Himmelbjerg Golf Club. I bussen trækker hver spiller et scorekort, hvorpå der står, hvilket hul man skal starte på – spændende hvem man skal spille med – spilleformen er Hallington. Der bliver uddelt frugt og chokoladebar, lækkert – så går vi ikke ”sukkerkolde”.

Morgenkaffe med rundstykker i den flotte restaurant – vand i flasken og så er vi ellers klar til at erobre banen. Klokken 10.00 starter vi. Det går bare derudaf. Af og til hører vi lidt snak fra de andre hold. Altså mest en der råber ÅH NEJ – eller et godt grin. Det er bare så skønt at være på tur.

Vores bold spiller helt fantastisk, altså på nogle enkelte huller. Men hold da op hvor er det godt vejr, og banen er virkelig god. Jeg må erkende, at der ikke kom nogen fra vores hold i præmierækken, men det var godt nok tæt på. Og hurra for klappepræmierne.

Det er godt nok længe siden at fadbamsen, lige efter matchen, smagte så godt.

Efter matchen fik vi en rigtig skøn frokost og efter præmieoverrækkelsen gik turen hjem mod Herning igen.

Traditionen tro blev dagen afsluttet med fantastisk hyggeligt og højlydt samvær ved rundellen, hvor der blev spist pølser og drukket et enkelt glas vin til.

Hold da op en skøn dag.

Vindere:  (2 lige store grupper)

Jane Nettermann   67 point
Hanne Zacho          66 point
Birgit Christensen  66 point
Birgit Thomsen      65 point
Hanne Madsen      65 point
Ulla Diderichsen     63 point

Lise Zartow             66 point
Gerda Engelbredt  65 point
Lis Bukholt             64 point
Dorte Schiermer     61 point
Signe Riis                60 point
Kirsten Pilgaard      59 point

De flotte præmier var skænket af Bravo Tours, frisør Trine Horsted, TIF Tiffy, Green Cotton og EDC Mæglerne v. Niels Kofoed og Ib Schiermer.