Venindegolf med Hotel EYDE

4. juni 2019

86 glade golfere med veninder fra nær og fjern samlede penge ind til Herning Krisecenter

4.145,- kr kunne overrækkes til Lene Danner Hessellund fra Herning Krisecenter4.145,- kr kunne overrækkes til Lene Danner Hessellund fra Herning Krisecenter

I det skønneste sommervejr mødte 86 glade golf damer op. Deriblandt en del ”veninder”, hvoraf flere kom langvejs fra. En dejlig tradition. Nogle bolde fløj langt – andre kort – og andre i en hel anden retning end de skulle. Det var en ret vindstille eftermiddag/aften, og man kunne rundt omkring høre en skøn ”kaglen” af dejlige damestemmer. Så uanset om golfspillet gik godt eller skidt, var humøret i top.

Vi spillede en Fourball (Best-Ball). Parvis to og to, hvoraf den bedste score for parret på hullet var tællende.

Der var super scores, og præmier til de 5 bedste.

49 point – Enevoldsen / Lenholdt

46 point – Madsen /Vestergaard

45 point – Engelbredt /Andersen

44 point – Nettermann / Skelkjær

44 point – Rasmussen / Linnemann

Hotel Eyde var sponsor til matchen, og havde skænket 2x3 flotte præmier til de 3 første venindepar.

Nærmest flaget:

Hul 3: Mette Backhausen

Hul 6: Poula Lodahl

Hul 10: Mette Backhausen

Hul 12: Mette Backhausen

Vinpræmier skænket af EDC Herning v. Niels Kofoed & Ib Schiermer A/S.

Vi havde i matchen indbygget en puttekonkurrence, hvor man kunne donere 2 kr. pr. put til Herning Krisecenter. Det var ganske frivilligt at deltage, og vi var meget stolte over at kunne overrække

4.145,- kr. til Lene Danner Hessellund fra Krisecentret.