Golfens Dag

31. marts 2019

Husk Golfens Dag den 28. april hvor du er velkommen til at besøge klubben og få en snak om hvilke muligheder, du har for at komme igang med den fantastiske sport.

Vi holder åbent hus søndag den 28. april 2019, kl. 10 – 14, hvor du er velkommen alene, sammen med en ven eller et familiemedlem.

Vi viser rundt på anlægget  kl. 10, 11, 12 og 13 hvor vi fortæller om mulighederne for at spille golf. Du har selvfølgelig mulighed for at prøve spillet på vores par-3 bane eller vores træningsfaciliteter.

Vores trænere står klar til at hjælpe, hvis du lige skal have et par tips omkring hvilken ende af jernet, som det er bedst at tage fat i.

Har du ikke udstyr selv, så låner du selvfølgelig noget af os, så du kan komme til at prøve.

Vi slutter rundvisningen af med et besøg i restauranten, hvor vi byder på lidt at drikke og spise.

Læs evt. hvad andre mener om vores begynderforløb.

Tilmeld dig gerne på bmw@herninggolfklub.dk (husk navn og tlf.nr.) eller duk op, så er du med.