Herning Golf shop Team Match 2024

64 håbefulde golfspillere mødte op til årets første turnering. Det hele blev sat i gang med et dejlig morgenbord efterfulgt af en baglæns gunstart kl. 9.00 - i tørvejr. Efter en lidt for lang runde over 4 1/2 time, sluttede vi alle i regnvejr, men alle godt kom ind.

Det var til aflevering af scorekort og så op og bygge sin egen burger/bøfsandwich. Lige hvad man trænger til efter sådan en lidt lang runde.

Under morgenmaden gennemgik Meik betingelserne for spillet. Der skulle spilles  Fourway Shambles, som er en afart af Texas Scramble. Alle driver og derefter vælges den bedste bold. Fra det punkt dropper alle på holdet en bold og spiller deres egen bold, indtil den er i hul/samlet op. Holdets 2 bedste scores er tællende til rsultatet.

Undervejs er der indlagt nogle konkurrencer. Nærmest flaget på hullerne 3, 10 og 12 og "beat the pro" på hul 6, samt længste drive på hul 14.

Vindere i holdkonkurrencen

Erik Juul, Finn Bonnerup, Erling Kristiansen og Michael Kastberg - 109 point

2. pladsen i Holdkonkurrencen

Brian Sommer, Alexander Nørtoft , Mathias vestergaard og Kristian Svinth Dideriksen - 104 point

3. pladsen

Finn Ulrik Kolster, Gitte Stensbjerg Kolster, Peter Laugesen,  og Anja Akstrup - 103 point

Nærmest flaget

Kai Lodahl hul 3
Frederik Jeppesen hul 10
Lars Larsen -Shot of the day på hul 12 - deltager i Shot of the year konkurrencen.

Beat the pro

I den indlagte konkurrence på hul 6 lykkedes det for 9 spillere at komme tættere på flaget end pro Meik Aagaard. Anja Akstrup vandt lodtrækningen mellem de 9  og dermed gavekortet  til shoppen,

Længste drive

Længste drive på hul 14 - Kristian Svinth Didriksen og Anja Akstrup

De traditionelle klappepræmier var afløst af 4 på forhånd udvalgte placeringer i den individuelle række. Således fik nr. 19, 37, 46 og 54 præmier. Noget man ikke normalt får for de placeringer 😃

En forrygende (og lidt våd) dag, der blev gjort mulig af sponsoren Golfstore Herning Golf Shop og en lang række medsponsorer og dem der ellers hjalp og bar.

TILLYKKE til alle vinderne.

Se hele resultatlisten i Golfbox