JBS Holdturnering 2023

En fredag, hvor en længere periode med varmt sommervejr kulminerede med nogle ganske få dråber og enkelte tordenbrag, var 49 friske spillere samlet til den traditionsrige JBS Holdturnering.

Inden turnereringen var der mulighed for at nyde en fadbamse, mens der blev lyttet til den fælles briefing, holdpræsentation og spille sweepstake. Der blev spillet heftigt på hvilke hold, der kunne løbe med sejren.

Præsentationen bar præg af, at de fleste hold underspillede deres eegne chancer, i håbet om at kunne score gevinsten for sig selv.

På banen var alle flagene suppleret med underbukser og tee-stedet på hul 10 var flyttet frem til tee 50, hvor der, som vanligt var udsat et års forbrug af underbukser for en hole-in-one. Ligeså traditionelt, blev denne præmie ikke udlæst, så der er nogen, der enten må vende de gamle eller kny til vaskemaskinen.

JBS var vært ved forfriskninger på banen. Et tiltag, som faldt i god jord hos spillerne.

Efter turneringen blev der serveret lækker mad i restauranten, hvor Tekin havde tryllet en Rejecocktail á la moderne og en svinemørbrad med traditionelt tilbehør frem.

Vinderne

Der var udover holdturneringen og en individuel præmie også nærmest flaget på alle par 3 huller og længste drive på hul 8 og 14.

Hul  8: Rune Boel
Hul 14 : Kasper Ørgaard Nielsen

Hul   6: Claus Gredal 5,13  inkl. 1 ophold på Lydinge resort
Hul 10: Steen Joost 3,40
Hul   3: Flemming S. Jensen 2,06
Hul 12: Kenn Tang 2,13

Nr. 1 - 134 point

Frank Winther, Erik Møller-Jensen, Flemming Søby Jensen og Hans Bach

Nr. 2 - 127 point

Jan Vesterbæk, Keld Smed, Torben Olesen og Johnny Frandsen

Nr. 3 - 125 point

Allan Sejr Rasmussen, Knud Rasmussen, Anker Pallesen og Pedro

Nr. 4 - 117 point

Anders Zacho, Steen Milandt, Steen Joost og Carl Chr. Zacho

Individuel vinder

Poul Erik Pedersen - 43 point

Du kan se alle resultaterne her.

Stort tillykke til alle vinderne og en meget storr tak til JBS, der har stået bag denne tunering i tæt på 20 år - en sand sponsor i klubben.

Hvem der vandt den traditionsrige Meyer turnering fortaber sig i tågerne, men det vides at Clemme har vundet den et utal af gange  og Monika han slog til igen i år 😉