Klubbens historie går helt tilbage til 1964, hvor en samling initiativrige borgere gik sammen og stiftede klubben.

Bent Green, der er et af de medlemmer, som har været med i alle årene og været involveret i næsten alle hjørner af klublivet i bestyrelse, udvalg og som spiller, har samlet et spændende materiale, der kan bidrage til at fortælle historien om Herning Golf Klub.

Det er blevet til en spændende historie om perioden fra klubbens tilblivelse i 1964 og frem til og med 2022. Sammen med de gamle numre af klubbladet og årsskrifterne, giver de et godt indtryk af aktiviteterne i klubben.

Historien vil løbende blive ajourført og skulle du ligge inde med billeder eller beretninger om tildragelser, som kunne være interessante for en bredere kreds, så er du velkommen til at henvende dig til klubben, så vi kan opdatere historien.

Læs det her.