Fra begynder til Kanin

Se det i øjnene - du er nu blevet så dygtig, at du må forlade begynderafdelingen - for at blive kanin!

Du kan spille med i kaninafdelingen lige så mange år du har lyst.

Fra de trygge rammer i begynderafdelingen, skal du nu til at stå lidt mere på egne ben og tænke lidt selv, så du får lige et par gode råd med på vejen. Læs også brochuren fra Kaninafdelingen her.

1.
Sidste frist for tilmelding til kaninmatch er onsdag kl. 12.00. Prisen er så lav som 30,00 kr.

2.
Tilmeldingen foregår på Golfbox via hjemmesiden www.herninggolfklub.dk dit log-in er 15-xxxx (dit personnummer) samt de første 6 cifre i dit personnummer. I "kalender" kan du finde den næste Kaninmatch og tilmelde dig.

3.
Tilmeldingen er bindende. Skulle du blive forhindret, dårligt vejr eller manglende lyst er ingen grund, så sørg for at give besked til klubben - ellers vil der være nogle der står og venter på dig.

4.
Mød ALTID i god tid - scorekort skal være afhentet i Matchhuset senest 30 min før start (17.30 - normalt - i september kan det dog være før). Her betales også matchfee. Din markør kan hjælpe dig med at påføre det korrekte antal slag.

5.
Vent ved matchhuset på din markør, så i går samlet ud til hullet, også selv om du udmærket ved hvor det ligger.

6.
Medbring ALTID godt humør, Kaninmatcher er til for at man kan hygge sig og lære - og golf er altså ikke et spørgsmål om liv eller død!

7.
Husk at aflevere dit scorekort straks du kommer ind - og gør det i underskrevet tilstand.

8.
Efter hver match er der præmieoverrækkelse og spisning, spisningen er dog frivillig. Det er GOD golfetikette at deltage, også selv om man har spillet dårligt og husk man sidder sammen med dem man har spillet med!

Og husk vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig! Og så er det altså bare et spil.

Rigtig god fornøjelse!