Faste spilledage

Udvalg og Klubber-i-klubben har hver især faste spilletidspunkter, hvor banerne er helt eller delvist reserveret til den pågældende aktivitet.

Bemærk

Ved gunstart har de spillere, der starter i turneringen fortrin og alle spillere, der er startet før turneringen skal ubetinget give plads til deltagere i turneringen.
Baglæns gunstart foregår på hullerne 1, 18, 17, 16 o.s.v., således at hul 1 er lukket kortest mulig tid.

For information om turneringer, company days, banelukninger og andre større arrangementer henvises til turneringskalenderen.

Regionsgolf

Mandage i maj og juni startes mellem 16.45 og 18.00 fra hul 1.

Damedag

Tirsdage mellem 15.00 og 17.30 fra april til og med september har medlemmer af Tirsdagsdamerne fortrinsret til at bestille tid via Golfbox.

Der kan bestilles tider fra kl. 18 tirsdag og frem til torsdag kl. 00, udelukkende for damer registreret som "Tirsdagsdamer". Efter torsdag midnat kan alle bestille tider - også i ovennævnte tidsrum.

Første tirsdag i måneden fra april - september afholdes månedsturnering. Der er gunstart på alle huller/baglæns gunstart afhængig af deltagerantal i perioden kl. 16.00-20.00.

Herredag

Onsdage mellem 14.30 og 18.00 fra april til og med august har medlemmer af Onsdagsherrerne fortrinsret til at bestille tid via Golfbox.

Der kan bestilles tider fra midnat onsdag og 2 døgn frem udelukkende for herrer registreret som "Onsdagsherrer". Efter fredag midnat kan alle bestille tider - også i ovennævnte tidsrum.

I september afholdes baglæns gunstart hver onsdag. Der startes mellem 15.00 og 15.30 afhængig af solnedgangstidspunkt.

Sidste onsdag i måneden fra april - september afholdes månedsturnering. Der er gunstart på alle huller/baglæns gunstart afhængig af deltagerantal i perioden kl. 16.00-20.00.

Seniorer

Torsdage spiller seniordamer og seniorherrer baglæns gunstart efter følgende turnus.

Maj - september08.30 - 13.00
April og Oktober09.00 - 13.30
November - Marts10.00 - 14.30

Kaniner

Torsdage i april til august kl. 18.00 - 21.00 spilles torsdags-/kaninturnering med baglæns gunstart.

Torsdage i september spilles fra 17.00 - 20.00.

Juniorer

Torsdage fra april til september spiller juniorer turnering med løbende start fra hul 1 kl. 16.00 og frem.

Kortbanen

Ældresagen

Tirsdage mellem 10.00 - 12.00 har medlemmer af ældresagen fortrinsret til spil på kortbanen.

Begyndere

Tirsdage mellem 18.00 - 20.00 i perioden april til september har begyndere fortrinsret til spil på kortbanen.