Har du lyst til golf?

Barn - junior - eller senior

- så er Herning Golf Klub lige stedet for dig og vi vil gøre alt for, at du vil få nogle unikke oplevelser i vores klub. Du vil blive guidet igennem golfspillets facetter, og kan læse meget mere under nedenstående links:

Er du under 18 år, så kan du læse mere om begynderforløbet, hvis du følger linket.
Er du over 18, så kan du læse mere om vores begynderforløb, som er et af landets bedste, ved at følge linket.

Du får det hele for kr. 1200,-.

Har du aldrig spillet golf?

Hvis du aldrig eller kun lige har prøvet at slå nogle slag, måske været med firmaet til et arrangement med gof, så tjek dette tilbud ud

Har du spillet pay & play?

Og har fået lyst til at "lære mere", så du kan komme på de "rigtige" golfbaner, så kan du læse mere her om hvordan Herning Golf Klub klar til at guide dig videre.

Har du spillet golf før?

Har du haft pause fra golfspillet - har du spillet i en anden klub - er du lige flyttet til området - uanset hvad/hvor/hvorfor, er du meget velkommen til at melde dig ind i Herning Golf Klub.

Klik på Indmeldesesblanket og udfyld den. Send til os på mail og vi kommer retur med medlemstype og medlemsnummer.

Du kan finde mange oplysninger her på vores hjemmeside, men er du i tvivl om noget, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatet på tlf. 9721 0033 eller sende en mail