Medlem i Herning Golf Klub?

Ring til Bo på 40 422 422

Betalingsservice

Slip for alt bøvlet med at huske at lægge din kontingentopkrævning til betaling, og meld den til betalingsservice, så sker betalingen automatisk, og du er sikker på, at dit medlemsskab er betalt, når du skal benytte det.

Betalingsservice online tilmelding

Fuldtidsmedlem

Giver rettigheder til Parkbanen, Kortbanen, træningsfaciliteter, rettighed til køb af Firkløverkort, én gratis træningslektion, én greenfee, kan tage gæst med til kr, 250,-, kan deltage i klubber-i-klubben samt i klubbens turneringer.

Kr. 6.250,-

Fuldtidsmedlem senior 80 +

Man er 80+ medlem fra det år man fylder 80 år.

Firmamedlem

Giver rettigheder til Parkbanen, Kortbanen, træningsfaciliteter, rettighed til køb af Firkløverkort, én gratis træningslektion, én greenfee, kan tage én gæst med u/b (gæsten må ikke være fleksmedlem i HGK), kan deltage i klubber-i-klubben samt i klubbens turneringer.

Kr. 8.850,-

Hverdagsmedlem 18 huller

Giver rettigheder til Parkbanen alle hverdage, Kortbanen, træningsfaciliteter, én gratis træningslektion, en greenfee, kan deltage i klubber-i-klubben samt i klubbens turneringer mod betaling af greenfee.

Kr. 5.000,-

Hverdagsmedlem 9 huller

Giver rettigheder til Parkbanen alle hverdage, Kortbanen, træningsfaciliteter, én gratis træningslektion, én greenfee, kan deltage i klubber-i-klubben samt i klubbens turneringer mod betaling af greenfee.

9 huls medlemskab kræver at man i forvejen er medlem af HGK.

Studiemedlem 26 - 30 år

Giver rettigheder til Parkbanen, Kortbanen, træningsfaciliteter, rettighed til køb af Firkløverkort, én gratis træningslektion, én greenfee, kan tage gæst med til kr, 250,-, kan deltage i klubber-i-klubben 2) samt i klubbens turneringer.

Man kan være studiemedlem fra det år man fylder 26 år.

Det kræver man kan fremvise studiekort.

Ungsenior medlem 19 - 25 år

Man er ungsenior fra det år man fylder 19 år.

Fleksmedlem incl. 3 greenfee

Giver rettigheder til Parkbanen mod betaling/brug af greenfee, fri adgang til Kortbanen og træningsfaciliteter, kan deltage i klubbens turneringer mod betaling af greenfee.

Bemærk at som fleksmedlem har man ikke ret til rabat på greenfee. Dette er en DGU regel, gældende alle klubber i Danmark.

Kr. 2.100,-

Fleksmedlem uden greenfee

Giver rettigheder til Parkbanen mod betaling af greenfee, fri adgang til Kortbanen og træningsfaciliteter, kan deltage i klubbens turneringer mod betaling af greenfee.

Kr. 1.100,-

Langdistance medlem

Giver rettigheder til Parkbanen, Kortbanen, træningsfaciliteter, kan deltage i klubber-i-klubben samt i klubbens turneringer.
Medlemskabet kræver hjemmeklub og fuldgyldigt medlemskab i anden godkendt golfklub under DGU samt at man ikke har bopæl i Herning Kommune.

Junior medlem 0 - 18 år

Giver rettigheder til Parkbanen, Kortbanen, træningsfaciliteter, kan tage gæst med til kr, 200,-, kan deltage i klubbens turneringer mrk. J.
Der tilbydes i sæsonen fri træning for alle juniorer; opslag med træningstider kan ses i klubhuset.

Kr. 1.200,-

Junior medlem 0 - 18 år uden banetilladelse

Giver rettigheder til Kortbanen og træningsfaciliteter.

Kr. 600,-

Begyndermedlem

Begynder/prøvemedlem
Giver rettigheder til Kortbanen, træningsfaciliteter.
Dækker introduktionskursus, regelbøger og regelundervisning, træningslektioner a libitum, begynderaftner og banetræning på 9 huiller, der skal gøre dig helt klar til DGU kortet.  Læs evt. mere HER

Kr. 1.200,-

Kortbane medlem

Kr. 1.100,-

Ældresagsmedlem

Giver rettigheder til Kortbanen, træningsfaciliteter.

Man skal være emdlem af Ælresagen for at kunne købe medlemskabet.

Kr. 850,-

Passiv medlem