Åbningsmatch og månedsmatch

17. juni 2020

Åbningsmatchen i dag samt månedsmatchen næste uge er hhv. udsat/aflyst …..

Håber nogle af jer fik spillet i dag (alm. onsdagsherrer), nu da gunstarten og dermed åbningsmatchen blev afblæst (udsat).

Det er de samme forudsætninger/regelsæt, som gør, at månedsmatchen i næste uge d. 24.6.20 heller ikke kan gennemføres.

Vi afvikler en almindelig onsdagsherre turnering (som i dag) og der vil være åbnet op for tiderne som det plejer, hvor medlemmerne af onsdagsherrerne har fortrinsret til reservationer frem til og med fredag aften kl. 24:00 (tidligere lørdag)

Hvis ellers alt går vel, så håber vi at kunne lave åbningsturneringen 2. onsdag i juli (8. juli), hvor forsamlingsforbudet efter planen hæves til 100 og det burde give os muligehd for at lave en samlet gunstart, men nu må vi se, hvordan alting flasker sig.

Fortsat god sommer og god vind på golfbanen.

Hilsen

Onsdagherrerne