Force majeure

1. august 2019

Vejret drillede ved gårsdagens match

I går d. 31.07.2019 blev onsdagsherrernes match desværre afviklet under meget forskellige vejrforhold.

Det betød bla. at alle de spillere, som havde startid efter kl. 13:00 ikke kunne gennemfører matchen, da det først lynede/tordnede ca. 1 time med indledningsvis skybrud, hvilket bla. var medvirkede til at golfbanen stod under en del vand over det hele, hvorfor det ikke var muligt at gennemføre hele runden (nogle nåede ikke at starte på runden inden det brød løs)

Nogle forudseende (23 spillere) havde valgt at spille om formiddagen og var derfor i stand til at gennemføre deres runde - flere med meget fine scores.

Vi har tidligere i onsdagsherrerne ved lignende vejrsituationer aflyst matchen og det har vi også valgt at gøre denne gang.

Det betyder:

At de spillere der har gennemført runden inden uvejret brød løst, vil få deres score registreret og hcp reguleret.
At de spillere som har betalt matchfee naturligvis ikke skal betale og dermed har én fri runde i onsdagsherrerne (skriv gerne på scorekortet næste gang I spiller, at det er en fri runde, så vi kan tjekke op på listen over deltagerne fra i går)
Der vil ikke blive uddelt matchpræmier for d. 31.7.2019.
Der vil ikke blive tildelt årspoint i begge rækker.

Det er altid super ærgerligt, når det ikke er muligt at gennemføre en match, men håber på jeres forståelse for vores beslutning og skulle du have et spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis altid velkommen til at rette henvendelse til onsdagsherrernes komite for en uddybning.