Danmarks Hyggeligste Golfturnering

12. september 2019

"Vi Elsker Golf" arrangerer fra den 12. - 15. september "Danmarks Hyggeligste Golfturnering" på Rømø

Vi har modtaget følgende fra "Vi elsker golf":

Vi arrangerer fra den 12. - 15. september "Danmarks Hyggeligste Golfturnering" på Rømø, og vi tror og håber, at det kunne være noget for jeres "klub i klubben".

Fokus ved "Vi Elsker Golf på Enjoy Resorts" er absolut på det sociale. Det skal være sjovt at spille golf, og man må gerne gøre sig umage, men det er mindst lige så vigtigt, at det er sjovt før og efter runderne. Turneringen afvikles som en holdturnering med nyt format hver dag, og alle disse ting gør os meget velegnet til en mindre klubtur.

Vi ved, at I nok allerede har planlagt jeres officielle aktiviteter/ture i 2019, men det kan sagtens være, at nogle af medlemmerne har mod på en ekstra unik oplevelse. Derfor håber vi meget, at I vil sende lidt info rundt til jeres golfglade medlemmer. Vi sætter meget stor pris på jeres opbakning i vores forsøg på at lave noget rigtigt fedt til en pris, hvor ALLE kan være med.

Denne turnering har intet med Tirsdagsdamerne at gøre, men det står folk frit for at læse mere og evt. tilmelde et hold på følgende link:

Vi elsker golf