Louis Nielsen 6. august 2019 månedsmatch

6. august 2019

Igen skønt golfvejr og en masse skønne kvinder til start

En masse glade vindere af flotte præmierEn masse glade vindere af flotte præmier

Spilformen for dagens match var Mexican Scramble. Dvs. alle spillere slår første bold fra tee stedet, hvorefter man finder ud af hvilken bold, der ligger bedst til næste slag. Derefter slår de 3 spillere hvis bold ikke er valgt derfra, og så fremdeles. Dog er der lige den regel, at hver spillers drive, skal bruges mindst 4 gange i alt.

Der skal godt nok lidt planlægning til, og det kan godt give lidt sved på panden, når man står på sidste hul, og man er nødt til at drive sit 4. slag.

Nogle kommentarer efter matchen – måske alt efter hvordan det det gik :-) :

"Det gider jeg godt nok ikke en anden gang" (dog sagt med et stort smil)

"Jeg kan altså ikke finde ud af det, når min bold ikke ligger som den ”plejer”"

"Hold da op, så få slag på en hel runde, har jeg godt nok aldrig slået før"

Men som der også blev sagt – det er bare sjovt at prøve noget andet end Stabelford.

De 3 vinderhold af de flotte præmier fra Louis Nielsen blev:

Schultz/Andersen/Schiermer/Østergaard                              76 bruttopoint
Nettermann/Ørum-Petersen/Simonsen/Lenholt                   77 bruttopoint
Hansen/Thomsen/Skelkjær/Laurberg                                    78 bruttopoint

De flotte præmier var skænket af Louis Nielsen, og nærmest flaget blev belønnet med dejlig Rosé vin fra EDC Mæglerne v. Niels Kofoed og Ib Schiermer.