Månedsmatch 2. juli 2019 - Sponsor Karma

2. juli 2019

Strid blæst - men alle kom ind - og mange med rigtig flotte score

Nærmest flaget vindere med skøn Rosé vin skænket af EDC Herning v. Niels Kofoed & Ib SchiermerNærmest flaget vindere med skøn Rosé vin skænket af EDC Herning v. Niels Kofoed & Ib Schiermer

51 damer var mødt op til matchen - 51 damer gennemførte.

Vi var godt nok bange for, om en enkelt eller to var blæst væk. Men det er jo nogle seje damer, vi har i Herning Golfklub.

Vi spillede fra tee 45, hvilket var ret sjovt. Det er ligesom en helt anden bane, vi spiller på. Med lidt andre udfordringer end de sædvanlige.

Lidt forfrosne var vi kommet ind, men efter at håret var blevet redt, og vi var i gang med den lækre mad, var snakken ved bordene højt som sædvanligt.

Igen en dejlig månedsmatch.

Tillykke til vinderne.

A:    1. Tina Vestergaard Jensen         42 point
        2. Helle Toft Andersen                  40 point
        3. Inge Rønnow Sander                 39 point

B:    1. Lisbeth Laurberg                       41 point
        2. Jonna Vester                             40 point
        3. Gerda Engelbredt                      40 point

Der var rigtig mange flotte scores.

Vi siger endnu engang tak til Karma som havde sponsoreret matchen, og nærmest flaget blev vin skænket af EDC Herning v. Niels Kofoed & Ib Schiermer A/S