Banen åbner for 4-bolde og gæster

15. april 2020

Fra den 18. april åbner Parkbanen for udvidet spil. (Opdateret)

Bestyrelsen besluttede i går aftes, at vi fortsat følger DGU´s retningslinjer. Det at der nu åbnes for 4 bolde med 10 min. mellem hver bold.

Vi åbner for Corona banen med 10 min. mellem hver bold fra lørdag den 18. april 2020. Corona banen vil være aktiv foreløbig tom. den 10. maj 2020.
Det er muligt at booke 2 tider, 14 dage frem.

Spillere der havde booket ind på Parkbanen er nu flyttet til Corona banen. Det betyder at enkelte er sat sammen med andre; det håber jeg i viser forståelse for og holder afstand.

DGU anbefaler fortsat ”at spil på banen foregår blandt spillere fra samme husstand eller med faste spillemakkere”. Det kan være svært at styre, når der er mulighed for at booke sig på en 2 bold med 2 ledige pladser. Vis derfor hensyn og undlad at booke på, hvis du ikke kender de spillere, der allerede er på tiden; eller tag kontakt til dem – kontoret kan måske hjælpe her, ring 40 422 422 eller benyt besked funktion i tidsbestilling.

DGU´s restriktioner fra tidligere, gælder stadig – hold afstand, vask hænder m.m. og dem forventer vi alle at vi overholder. Vi har håndsprit stående flere steder, til fri afbenyttelse.

Handicapregulering mulig
DGU sikrer nu, at der kan handicapreguleres selvom der er indsats i hulkoppen. Der er et opslag vedr. dette udenfor turneringskontoret.

Bunkers uden river er nu igen at betragte som bunkers og IKKE wasteareas. Så spil efter bunkerreglerne og glat sandet efter du har gået i det.

Husk at gøre dig bekendt med de lokale regler og ordensregler, de kan spare dig for slag 😀

Læs mere her.

Træningsfaciliter åbner
Vi har også åbnet vores træningsfaciliteter, hvor reglerne er enkle:

Maks. 5 personer på puttinggreen og indspilsgreen og shortgame.
Maks. 10 personer på drivingrange incl. trænerne

Par-3 banen åbner lørdag med de samme restriktioner som Parkbanen.

Det begrænsede antal spillere på de forskellige områder betyder, at vi viser hensyn og ikke optager pladsen i unødig lang tid, hvis andre venter.

For alle os, der efter en lang vinter har behov for en større eller mindre justering af svinget, er der åbent for booking af træning på 123booking

Greenfee, Firkløver m.fl.
Vi åbner også lørdag den 18. april 2020 for greenfeespillere, Firkløver, HI-Golf og Tange Sø medlemmer, der skal bekræfte tid/betale på Proboks.

Åben til WC i klubhus fra mandag den 20. april 2020

Læs DGU´s anbefalinger HER