Tidligere blev der udsendt en undersøgelse til en del af medlemmerne 3 gange årligt. Det er i 2022 ændret til en samlet udsendelse til alle medlemmer i relevante medlemsgrupper i august og man kan se et uddrag af svarene her.

Svarprocenten er høj for den slags undersøgelser, nemlig 50 idet 600 af de adspurgte har svaret. De har givet os en klubambassadørscore på 31 (skala fra -100 - +100) og det er en fremgang fra 16 i sidste sæson. Vi ligger stadig under det nationale niveau, men der arbejdes på at sikre yderligere fremgang.

Herunder kan man se hovedområderne og deres score (1 -100) og udvikling.

Banen

For banen kan man se hvilke delområder, der spurgt ind til og hvilken score, der er opnået.
Der er stadig plads til forbedring, men der ses en klar udvikling til det bedre.

Tallet i parantes (-3) er forskellen til det nationale niveau.

Vi er naturligvis glade for fremgangen, og sender masser af ros til greenkeeperne og de frivillige, der hjælper med mange opgaver på og omkring banen, men vi er også bevidste om, at vi kan løfte niveauet endnu mere.

Planen er fortsat at holde fokus på greens i forsøget på, at få dem så gode som muligt til sæsonstart. Vi ved vejret spiller ind, men vi gør fra vores side alt, det vi kan med forskellige behandlinger, der kan hjælpe dem godt gennem vinteren.

Der er selvfølgelig stadig fokus på resten af Parkbanen og Kortbanen, med opretning af teesteder, træfældning m.m. så vi står godt når sæsonen 2023 starter.

Her kan du se vores svar på de kommentarer der var på Medlemsundersøgelsen 2022.