Players Championship

24. august i Herning Golf Klub

I løbet af de sidste to år, har vi spillet ialt 15 kvalifikationsmatcher, og denne 16. er afgørende for hvilke spillere, der kvalificerer sig til den store Rødder Cup, der er finalen og afgørende for hvor pokalen og dermed håneretten skal placeres de kommende 2 år.

Vejret denne lørdag var fantastisk og det afspejlede sig i høje scores for de fleste af spillerne, så der var virkelig noget på spil og der blev rykket på listen.

Resultat af dagens turnering

Puttepræmien blev vundet af Morten Husted med 26 puts.
Birdiepræmien blev vundet af Leif Voetmann med 3 birdies.
Dagens vinder af pokalen med 41 points blev Søren Daniel Kristensen.
På en delt 2. plads kom Leif Voetmann og Carsten Jensen med 39 points.

(Fotografen tog sig desværre en fridag - eller også var det varmen, der kortsluttede ham 😉)

Ranglisten efter dagens turnering kan ses HER

Årets spiller

I kampen om pladsen som årets spiller var der ingen spænding og Niels Skovgaard vandt med en stor margen ned til de næste på listen.

1. Niels Skovgaard 70 points.
2. Kent Clemmensen 62 points.
3. Leif Voetmann 57 points.

Allain Bøge havde ogås 57 points, men da begge også har en 1. plads er det de næste placeringer der tæller og her har Leif en 2. plads og Allain en 3. plads.

Stort tillykke til alle vinderne og tak til vore sponsorer for deres support igennem året.

Se ranglisten for rest spiller HER.