24. juli i Dejbjerg Golf Klub

Traditionen tro blev årets sommerferie turnering afholdt i Dejbjerg Golf Klub, i den sidste uge i sommerferien. I år var den dog henlagt til mandag i stedet for onsdag, fordi klubben ville dybdelufte greens tirsdag/onsdag, og det fortjener en seriøs spillende golfspiller ikke at blive udsat for 😎. Ialt 25 Rødder og 5 gæster var klar kl. 9.00, selvom vejrudsigten ikke var den bedste i dagene op til turneringen.

Velkommen

Afslutningshullet

Vi venter på præmieoverrækkelsen

På trods af at der var faldt op mod 50 mm. regn i weekenden, var banen ganske fin og den stod i god stand. Det betød dog ikke, at det blev en walk in the park, da der var en god vind, der sammen med udebane ulempen gjorde, at der var scores på det jævne.

Carl Zacho afsluttede runden med en birdie på hul 18, hvilket skulle vise sig at være ganske afgørende.

Men som sædvanligt er der hele 3, der får del i poæææængene 😎, som blev uddelt af dagens turneringsleder - Jacob Merrild.

Ranglisten efter dagens turnering kan ses her (og downloades HER) og resultatlisten i Golfbox HER

Vinderen får selvfølgelig udover de normale præmier også lov til at udstille det ikoniske fyrtårn, som kan ses i illustrationen ovenover. Med denne hæder følger en forpligtelse til at stille det sådan, at det står fremme til beskuelse for gæster i hjemmet.

1. pladsen : Fyrtårnet og 🏆 sponsoreret af Ikast Automobiler: Carl Zacho - 35 points.
2. pladsen: Jacob Ryssel (gæst) - 35 points
3. pladsen: Frits Nielsen - 34 points.

Champion

Carl C. Zacho

Runner up

Jacob Ryssel

3. plads

Frits Nielsen

Dagens putter

Rødvin sponsoreret af Golf cafeen.

Carl C. Zacho - 32 puts.

Birdies

2 Flasker vin sponsoreret af Golfcafeen

Nicki Rye Schou - Jes Byskov - 2 birdies

Stort tillykke til alle vinderne og tak til vore sponsorer.