Røhdder Opening

22. april i Herning Golf Klub

Så blev sæsonen skudt i gang med den traditionelle åbnngs- og tourskole turnering, der blev afholdt på en, efter årstiden, fin bane i Herning.

Sammen med halveringen af sidste års ranglistepoint skulle der optjenes nye point til årets rangliste, som danner grundlaget for udtagningen til de 2 hold, der skal mødes i Rødder cuppen i september.

26 spændte Rødder stillede op og sammen med 3 spændte prospects, der havde mod på at spille sig ind på touren, blev turneringen afviklet på en bane, der ikke er set bedre i flere år, årstiden taget i betragtning.

Tourskole

Turneringen tæller som den første afdeling af årets tourskole, men der var kun dukket et prospect op, og han blev selvfølgelig optaget.

For The Herning Team blev følgende optaget:

• Gorm Larsen
  • Henrik Kjær Poulsen

For The Village Team blev følgende optaget:

• Allan Bisgaard

Stort velkommen til dem.

Tourskolen kører igen næste turnering, som finder sted i Trehøje Golf Klub den 29. april.

Dagens resultater

Ranglisten efter dagens turnering kan ses her (og downloades HER) og resultatlisten i Golfbox HER

1. pladsen : pokal sponsoreret af Ikast Automobiler. Morten Husted - 40 points (First win efter 20 år på touren 😎)
  2. pladsen: Torben Christensen - 36 points
  3. pladsen: Steen Milandt - 35 points.

The Opening champion

Morten Husted

The Opening runner up

Torben Christensen

The Opening 3. plads

Steen Milandt

Dagens putter: 2 flasker vin sponsoreret af Golf cafeen.
Torben Christensen & Morten Husted - 28 putts

Birdiegavekort Mathias Carl Carl zacho Torben Christensen og Morten Olesen Morten Husted - 2 birdies.

Stort tillykke til alle vinderne og tak til vore sponsorer.

Puttevin

Birdies