Afslutningsturnering

Torsdag den 10. oktober mødte der 80 seniorer og 2 gæster op til afslutningen.

Der var 75 der spillede sæsonens sidste turnering og spillede en 12 huls turnering, alle havde en god tur på vores smukke bane, den var tung og fugtig at spille, men som det jo altid er så er seniorerne jo ikke sådan kue, hvilket jo også kunne ses af de point der blev opnået hvor toppen var 26 og bunden 8, men alt i alt en god dag på banen.

Formanden byder velkommen

Knud offentliggører resultatet af turneringen

Efter turneringen var der spisning hvor menuen var gule ærter med alt hvad der dertil hører, roser til cafeen for maden og til stor tilfredshed for deltagerne var maden og lidt øl hertil gratis.

Vi venter på køkkenet,

men vi hygger os

de bliver yngre og yngre

Endelig blev det vores tur,

mens vi venter 😊

Bare der nu er nok

hvornår bliver det vores tur 🤔

Nu skal det blive godt med noget fed flæsk

uha, det smawer jo godt.

Snakken går

Jeg siger dig, den var så tæt på

øv, det er ligesom derhjemme

Efter spisningen skulle vi have udtrukket årets gavekort på kr. 5000, der er sponsoreret af Vest Jysk Bank og Bravo Tours.

Reglerne for at deltage i lodtrækningen af gavekortet er at man skal have deltaget i minimum 5 turneringer, det var der 103 medlemmer der havde gjort.

Lodtrækningen blev foretaget af Louise og Cathrine fra Bravo Tours, vinderen blev Palle Thomasen.

Præmier og andet godt

Til generalforsmalingen blev Jørgen Quade Andersen valgt som dirigent

Bestyrelsens beretning indeholdt en gennemgang af årets forløb med omtale af alle de turer og turneringer der havde været gennem hele sæsonen.

Gennem de 24 torsdagsturneringer, der havde været på egen bane, havde der været mellem 60 og 75 spillere hver gang. Det er en meget flot fremmøde, hvilket jo gør arbejdet i bestyrelsen til en fornøjelse.

Der har været 6 turneringer hvor vinderne fik et lod i gavekortet på de 5.000 kr. og i de turneringer har der været 55 forskellige vindere, hvilket er ca. 38% af medlemmerne.  Pr. 1. oktober var der 150 medlemmer.

Seniorerne vil også takke Jarl og hans folk for banes stand, Bo og Kirsten for deres hjælpsom hvis vi har problemer.

Der skal også lyde et stort tak til Cafe Karma ved Henrik og hans ansatte for vores samarbejde og deres altid smilende og venlig væremåde.

Regnskabet, der blev gennem gået af kassereren, udviste et underskud på kr. 835. Regnskabet blev godkendt.

Valg af bestyrelsesmedlemmer: på Valg Knud Pilgaard, Erik Witt Dinesen, begge blev genvalgt.

Valg af suppleant, her blev Benny Yde Hansen genvalgt.

Valg af revisor, her blev Jens Thomsen genvalgt.

Dirigenten afsluttede generalforsamlingen.

Formanden afsluttede generalforsamlingen med at takke alle medlemmer for den store opbakning vi har modtaget og bestyrelsen ser frem til turneringsåret 2020.

Formanden takkede også for det gode samarbejde med senior damerne.

Herefter blev Henrik og Maria og Henrietta bedt om at komme ind for at modtage en buket som tak for de gode samarbejde.

Hermed sluttede en dejlig sæson 2019.

keyboard_arrow_up