Turneringsbetingelser

Sådan spiller vi

Disse turneringsbetingelser er gældende for alle turneringer, der spilles med Seniorherrerne, som ansvarlig arrangør, og i det omfang, der ikke er anført andre betingelser til den enkelte turnering.

Turneringsfee

Der betales kr. 100,- i årlig kontingent.  Beløbet indbetales i forbindelse med vores årlige juleturnering, eller første gang du deltager i en turnering efterfølgende.

Turneringsfee kr. 20,- ved almindelig tordagsturneringer, der betales inden start.

Ved turneringer, hvor der er indlagt spisning, vil prisen blive bekendtgjort ved tilmelding på Golfbox.

Rækker

Der spilles i 2 eller 3 lige store rækker, med præmier til  de første 5 pladser, kan dog reduceres ved lavt antal deltagere. Såfremt en vinder ikke er tilstede ved overrækkelsen, går præmien videre til den næste i rækken.

Stablefordpoint skal altid være anført på scorekortet, uanset spilleform.

Handicap

Handicap for Seniormedlemmer, må højst være 41.

Alle deltagere bliver reguleret i handicap efter hver turnering.

Ved turneringer udenfor sæsonen spilles med oplæg jf. klubbens alm. betingelser og regler.

Spilletidspunkter

Fra 01. april til 01. maj: Tee-off klokken 09:00.
Fra 01. maj til 01. september: Tee-off klokken 08:30.
Fra 01. september til 01. april: Tee-off klokken 10:00.

Scorekort afhentes senest en ½ time før tee-off.

Sidst opdateret: 1. marts 2019