Hvad er bagtanken

Vi vil være en klub for alle mandlige medlemmer af Herning Golf Klub, der fylder eller er fyldt 55 år i indeværende år, har et handicap på højst 41 og som har et følgende medlemsskaber i Herning golf klub:

• Senior fuldtidsmedlem
  • Senior hverdagsmedlem
  • Senior 80+

Hvad vil vi?

Vi vil arbejde på at skabe gode rammer for seniorherrer, hvor golfspillet er i højsædet, men også ligger stor vægt på det kammeratlige, hyggelige og sociale samvær.

Målsætning

• at medlemstallet fastholdes på nuværende niveau evt. forøges.
  • at der hvert år (primo september) tilrettelægges en 3-dages golftur med overnatning.
  • at der hvert år arrangeres en golftur til "sydlige himmelstrøg".
  • at spille en årlig turnering med seniorer fra Åskov Golfklub. Skiftevis i Åskov og Herning.
  • at kommunikationen mellem medlemmerne udbygges gennem brug af e-mails.
  • at medlemmer med 60, 70, 75, 80, 85, 90 års fødselsdage, får en hilsen fra Senior-afdelingen.
  • at der afholdes "Regeldag", hvor de vigtigste regler og tvivlsspørgsmål afklares.
  • at fortsætte samarbejdet med seniordamer, hvor der i løbet af sæsonen, vil blive arrangeret fælles-turneringer.

Hvad gør vi

• Den årlige aktivitetsplan for kommende sæson, bliver lagt på hjemmesiden.
  • Hjemmesiden opdateres jævnligt.
  • Vi stiller os til rådighed til praktisk arbejde omkring klubhus og banen.
  • Tilmelding på Golfbox kaldes Seniorherrer.