Wittclinic 3. september 2019 månedsmatch

3. september 2019

En sjov og anderledes snorematch var på programmet

Denne gang var vi 47 damer, der skulle spille snorematch. Vi spillede en lidt anderledes form for snorematch - nemlig Stableford - hvor hver spiller måtte bruge 20 snore.

Det var faktisk rigtig sjovt. Skulle man nu bruge 1 eller 2 snore på hul 1, eller måske gemme dem til næste hul? Snoren kunne jo også bruges til at "snore" sig op af vandet, altså hvis man kunne se bolden i strafområdet. Der var jo ingen grund til at gemme de fleste snore til hul 18, for havde man ikke brugt sine snore på runden, ja så var de nu helt værdiløse.

Meeen der var nu en spiller i vores bold, der var glad for, at der var snore nok tilbage, til at "snore" sig op af bunkeren på hul 17. Godt administreret.

Efter endt runde kunne vi nyde den lækre mad fra Karma, og herefter fortalte Lene fra Wittclinic først lidt om firmaets historie, deres behandlinger og produkter, for til slut at overrække de meget flotte præmier.

Der var mange flotte scores, og de 3 vindere i hver række blev:

A-rækken:

Helle Orloff Madsen           52 point