Tilkøb

Hvis du ønsker ydelser udover det, som er indbefattet i kontingentet, så se her.

Bagskabe

Medlemmer har mulighed for at få opbevaret udstyr i aflåste skabe i vore bagrum, der aflåses om natten.

Vi har følgende typer bagskabe:

- 50 cm træskabe, nede og oppePris kr. 500,- pr sæson
- 60 cm trådskabe, nede og oppePris kr. 500,- pr sæson
- 80 cm trådskabe, nede og oppePris kr. 750,- pr sæson

Man skal selv anskaffe hængelås til aflåsning af skabet.

Betaling af leje sker når man lejer skabet og derefter årligt sammen med kontingentet. Hvis man ikke betaler lejen, skal skabet rømmes. I modsat fald klippes en evt. hængelås og skabet tømmes.

Nøgle til bagrum kan købes i sekretariatet.

Bagrum åbnes om morgenen af det første medlem og låses om aftenen af vores vagtpatrulje.

Boldabbonnement

Alle medlemmer betaler et boldabbonnement, der dækker giver mulighed for ubegrænset brug af træningsbolde på driving range.

Pris: kr. 150,-, som opkræves sammen med kontingentet

Gæstebilletter

Fuldtidsmedlemmer i Herning Golf Klub kan tage en gæst med på Parkbanen til kr. 200,-

• Kan ikke kombineres med andre rabataftaler.
  • Medlem skal spille sammen med gæsten/gæsterne.
  • Startid skal bookes på Golfbox og tiden bekræftes på Proboks24 terminalen i greenfee rummet.
    HUSK:
    Bekræft gæsten før du bekræfter din egen tid på Touchscreen ellers kan du ikke tilbyde den reducerede pris 😊