Booking

Bookingsystemet 1-2-3 Booking er nemt at bruge. Følg denne vejledning og du har allerede taget første skridt til at sænke handicappet.

Step 1: Gå ind på 123booking.dk eller via herninggolfklub.dk og log-in oppe i højre hjørne af skærmen i feltet "Login 123booking". (Går du via Herning GK hjemmesiden, følg instruktioner vist på skærmen.)

Step 2: Tryk "Log på" oppe i højre hjørne, indtast "brugernavn og password" (DGU nr. (15-xxxx) og fødselsdato).

Hvis du kommer via www.herninggolfklub.dk skal du muligvis logge på igen med DGU-nr og fødselsdato.

Step 3: Nu kan du se de forskellige muligheder for at lektioner ligesom du kan tanke dit klippekort, hvis der ikke er klip nok til den lektionstype, som du ønsker.

Vi kan hjælpe dig med at tanke kortet, hvis du ikke selv kan klare det.

Step 4: Tryk på den lektionstype, som du ønsker og følg anvisningerne på skærmen.

Hvis du vil vælge en individuel lektion vælger du først hvilken træner, som du ønsker skal hjælpe dig. Derefter vælger du e n af de ledige tider. Hvis den valgte træner ikke har en tid, kan du gå tilbage og vælge en anden træner.

Step 5: Nu har du reserveret tid hos en Pro og du vil kunne se tiden i menuen under "Mine reservationer".

Vi ses på træningsbanen, hvor du har varmet op, så vi kan udnytte tiden optimalt :-)