+37 træning

Det er vigtigt for den gode oplevelse at man føler, at man forbedrer sig og der igennem forbedrer sit handicap.

Alle med handicap 37 eller højere er velkomne til +37 træning - det er helt gratis - tilmelding er nødvendig på herning.www.123booking.dk .

I selskab med andre, der ligesom dig, synes at golfspillet kan være svært, laver vi et træningsmiljø, hvor du både får skarpslebet golfspillet, men også får nye gofvenner.

Når man kender hinanden, så er det nemmere at melde sig på en bold og spille en runde og måske kommer man til at kende hinanden så godt, at man får nogle faste spillemakkere.

Træningstider Klub + 37:

Træning starter den 10. april 2024.

Træningstiderne foråret er:​

• onsdag kl. 10.30 - 11.30

Der er plads til 10 personer; bookes på 123booking.dk - adgang via www.herninggolfklub.dk

Camps Klub + 37:

Vi afholder 2 timers Camps hvor der bliver taget fat i flere ting.
Her går vi mere i dybden og eksperimentere med forskellige teknikker og øvelser.

Træningstiderne i foråret er:​

• 25. marts
  • 24. april
  • 19. maj