Junior begynder

Vil du være med i den sejeste sportsklub?

Måske du kender en som går til golf, måske du har en mor som spiller golf eller måske har du bare lyst til at prøve hvad det er for noget. Det kan kræve en smule mod at forsøge sig med en sport, som ikke så mange andre fra klassen har prøvet før.

Der kan være en række spørgsmål som skaber utryghed feks. kender jeg mon nogen, er der en træner, skal jeg have golfkøller med, hvad koster det, kan jeg overhovedet ramme bolden og er det ikke kun for voksne?

Alle er velkommen til juniorgolf i Herning Golf klub, som er for alle børn og unge i alderen 4 år til og med 18 år. Du kan læse mere om vores træninger HER.

Har du spørgsmål eller er i tvivl om noget, så tøv ikke med at kontakte et af udvalgets medlemmer!

Vi glæder os til at møde dig.