Regionsgolf Danmark - rummer uden sammenligning landets største turneringer for klubgolfere, både hvad angår deltagende klubber, deltagende hold/spillere og afviklede kampe gennem sæsonen.

Regionsgolf er begyndt helt tilbage i 1970'erne, og er vokset til Danmarks største golfturnering, hvor der i løbet af sæsonen deltager flere end 5000 golfspillere med handicap fra 4,5 og op efter i de to golfturneringer for h.h.v. voksne i handicapopdelte rækker (A, B, C og D) samt aldersopdelte rækker for seniorer (50+) & veteraner (60+), hvor der i begge turneringer spilles fra scratch i de enkelte rækker.

Turneringerne spilles som hulspil med hold af 2 damer og 4 herrer inddelt i puljer. Vinderne af de forskellige puljer deltager i slutspilskampene, afsluttende med landsdelsfinaler. Vinderne her kvalificerer sig til landsfinalen, hvor regionsvinderne fra vest og øst spiller om landsmesterskabet i de enkelte rækker.

Sæsonen startes i maj måned.

Herning Golf Klub deltager i Regionsgolf ABCD Vest og Senior & Veteran Vest.

Du kan finde flere oplysninger herunder om disse turneringer og om hvordan du kan komme ud at spille hulspil uden at skulle betale greenfee.

Regionsgolf Danmark

Stillinger

ABCDSen/Vet.

Hvis listen ikke kommer frem umiddelbart, når du har trykket på knappen, så tryk genopfrisk/F5.

Du finder kontaktdata, når du klikker på klubben i resultatoversigten.