At deltage i turnering, er en ikke uvæsentlig del af det at spille golf. Da vi er klar over, at der,i klubben findes mange muligheder for at deltage i turneringer, har vi i turneringsudvalget forsøgt at holde os til turneringer, der retter sig mod de medlemmer i klubben, som sætter det sociale højt. Samtidig er det også vigtigt, at det sportslige er i top og vi håber at det er lykkes os, at sammensætte et program, som forhåbentlig findes alsidigt og attraktivt.

Udover kappestriden, er turneringer jo også en mulighed for at møde nye mennesker, og interessante bekendt- og venskaber opstår.

Her finder du alle oplysninger, som er nødvendigt for at være klædt på til at deltage i klubbens turneringer.

Turnering

Klubben arrangerer omkring 12 turneringer årligt i perioden fra april til udgangen af oktober.

Disse turneringer er som udgangspunkt åbne for alle fuldtidsmedlemmer og gæster, der opfylder betingelserne.

Al tilmelding sker gennem Golfbox og du kan se oversigten i nedenstående link.

Se turneringsoversigt

Afslutning