Tirsdagsdamerne er en klub i klubben, hvor formålet er, at damer spiller golf sammen i Herning Golf Klub og samtidig er med til at skabe og styrke sociale kontakter.
Turnering
Vi spiller alle tirsdage fra april til oktober, hvor alle damer er velkomne. Den første tirsdag i hver måned afholder vi månedsafslutning med gunstart, fællesspisning, hyggeligt samvær og præmieoverrækkelse. Præmierne er sponsoreret af vores fantastiske sponsorer.
Vi dyster hver uge om gode præmier og dertil kommer de løbende turneringer - årets spiller, årets scorekort og årets birdie.
Sidste nyt
Månedsafslutning 7. juli 2026
05.10.2025
Sponsor: Ladekjær's Oase i Vildbjerg.
Kom og vær med til årets sjoveste turnering!
Læs mere…
Månedsafslutning d. 4. august 2026
01.01.2025
Vi spiller traditionen tro Mexican Scramble og dyster om flotte præmier fra Louis Nielsen.
Læs mere…
Månedsafslutning d. 1. september 2026
31.12.2024
Kom til denne sæsons sidste månedsafslutning og vær med i dysten om flotte gevinster fra green2green.
Læs mere…

.png&crop=0&fix=br&Width=380&Height=211&)











