Ved Tirsdagsdamernes Åbningsturnering tirsdag d. 16. april deltog 56 damer i det flotteste solskinsvejr. Vi spillede 9 huller og turneringsformen: Fourball Tre Bestball.
Mange nye Tirsdagsdamer deltog og det er med glæde, at vi byder jer velkommen i vores klub-i-klubben.
Vi havde flot besøg af sponsor Tine fra GreenEtiq i Hornbæk. Stor tak til Tine for et spændende oplæg om produkterne og for præmierne til dagens tre bedste hold.
Produkterne kan ses, bestilles og købes på www.greenetiq.dk
En stor tak til Herning Golf Café for virkelig lækker mad.
Nærmest flaget på hul 3: Anna Ø. Lauritsen med 1,43 meter.
Nærmest flaget på hul 6: Mariane Spandet med 5,70 meter.

1. plads: Hanne Zacho, Ulla Ørum-Petersen, Pia Kristensen og Anna Ø. Lauritsen med 49 point.
2. plads: Dorte Ø. Lorentzen, Ulla Diderichsen, Birthe Mouritzen og Gunhild Hyldal med 47 point.
3. plads: Rita Schultz, Gunhild Larsen, Agnetha Nielsen og Paula Lodahl med 46 point.

Dagens sponsor Tine Ejlersen Liebeck fra GreenEtiq i Hornbæk.

Præmier til de tre bedste hold fra GreenEtiq og vin til nærmest flaget fra Danfoods.

Lækker mad fra Herning Golf Café

Anna Ø. Lauritsen vandt nærmest flaget på hul 3 og alle på holdet fik en flaske vin.

Velkommen hos tirsdagsdamerne Mariane Spandet. Mariane vandt nærmest flaget på hul 6.

Vinderne af 1. pladsen.

Vinderne af 2. pladsen.