Nyttige links og info

Træning

Bookning af træning sker i 123booking. Man kan booke tider 4 uger frem og maks 1 tid. Søndag kl. 12.00 kan der bookes ekstra tider til den kommende uge, lige så mange man lyster. Man skal mindst have gennemgået 2 lange slag, 1 bunker, 1 korte slag, 1 putning. Når man har opnået banetilladelse kan man ikke længere deltage i begyndertræning, så her henvises til klub +37 - som du finder her

Husk også at I din pakke indgår 2 individuelle lektioner, som du frit kan bruge i hele sæson 2020.

Begynderaftner

Begynderaftner er træningsaftner med Begynderudvalget, som regel torsdage men enkelt andre dage kan forkomme. Træningen foregår altid udendørs fra kl. 18.00 - 20.00. Der er mulighed for at bestille lidt mad inden vi går ud, så der er noget at se frem til når vi er færdige. Tilmeldingen foregår via golfbox

Program Hold 1 - 2023

Der arbejdes i øjeblikket med at justere programmet - så corona reglerne følges.

Golfbox

Husk at tilmeldingen lukker to dage før kl. 12.00. Skulle du have glemt at tilmelde dig - ja, så kom bare alligevel. Her en en genvej.

Golfbox instruktion

Her kan du downloade en lille brugermanual omkring Golfbox.

Introduktion til hvordan du bruger Golfbox til inberetning af scorekort.

Oswald Academy

Oswald Academy er et site hvor du kan lære en masse om regler, hvis du har lyst til det. Du kan tilmelde dig nyhedsbreve osv. Oswald Academy er en selvstændig virksomhed som tilbyder forskellige ydelser indenfor regler, men har som sådan ikke noget med begynderforløbet i HGK at gøre, så det er ikke et krav at du tilmelder dig noget, men en god side, hvis du vil blive klogere på reglerne. Oswald Academy finder du her.

Herning Golf Klub på Facebook

Du finder selvfølgelig også HGK på Facebook - ja, hele to steder - lige her som er en side du kan bruge til at slå gode oplevelser op på. Den officielle Facebook side er her. Du kan også besøge Herning Golf Café her - hvor du kan holde dig opdateret om Cafeens gode tilbud.

Min første golfsæson

I Herning Golf Klub har vi et begreb der hedder "Min første golfsæson" - det gør det let og billigt for dig at komme i gang.

Når du flyttes fra Begynderudvalget til Kaninafdelingen skal du tage stilling til om du efter dit prøvemedlemsskabs udløb ønsker at blive medlem i HGK. Her kommer der et tilbud fra kontoret, alt efter hvilken medlemstype du ønsker.

Ja, så kort fortalt skal du ved overgang til kanin beslutte dig for om du ønsker medlemskab efter endt prøvemedlemskab; så finder vi den rigtige løsning til dig.

Nyttige kontakt informationer

Herning Golf Klub, info@herninggolfklub.dk, telefon 9721 00 33 (tryk 1)
Golfmanager Bo West Møller, bwm@herninggolfklub.dk , telefon 40 422 422
Protræner Nicolas, nicolasbay@live.dk, telefon 20 73 83 22